Eén moment...

Garantie
Ondanks de hoge kwaliteit van de artikelen die wij in ons assortiment hebben, kan het voorkomen dat u een artikel ontvangt dat niet aan de eisen voldoet. In dat geval bieden wij u graag zo snel mogelijk een passende oplossing. Wanneer een artikel defect is op het moment dat u het ontvangt, kunt u dit altijd binnen 14 kalenderdagen na ontvangst, vergezeld van de originele factuur/pakbon, terugsturen.

Vermeld s.v.p. op de achterzijde van de pakbon (de retourbon) duidelijk een omschrijving van het defect en of de redenen van de retourzending. Wilt u naast uw contactgegevens graag ook het telefoonnummer waar u overdag bereikbaar bent vermelden. Als wij alles correct ontvangen hebben, zenden wij u een nieuw exemplaar van het bestelde artikel, indien voorradig. Als u geen nieuw exemplaar wilt ontvangen, geeft u dit s.v.p. aan, wij restitueren vervolgens het aankoopbedrag.

Defecte producten vergezeld van ingevulde pakbonnen/facturen kunt u sturen naar:

Centraal Boekhuis
o.v.v. Happinez
Antwoordnummer 2074
4100 VB Culemborg

Bij niet correcte bestellingen vanuit het buitenland (schade of onjuist product) kunt u voor de juiste afhandeling contact opnemen met het
KlantenServiceCentrum via e-mail happinez.service(at)weekbladpers.nl of telefoon +31 20 5518707.

Fabrieksgarantie
Wanneer een artikel kapot gaat terwijl u dit al langer dan 14 kalenderdagen in uw bezit heeft, dan valt dit wellicht nog onder (fabrieks)garantie van de producent/leverancier. Wij kunnen u uiteraard bijstaan bij het verkrijgen van garantie. Let wel; de garantie(duur) is afhankelijk van uw artikel en de producent. U kunt in voorkomend geval contact opnemen met ons KlantenServiceCentrum (zie Contact).

Winkelwagen

Een ogenblik geduld...

Blijf op de hoogte