Eén moment...

Retouren

In ons assortiment streven we naar hoge kwaliteit, maar het kan voorkomen dat u een artikel ontvangt dat niet aan de eisen voldoet. In dat geval bieden wij u graag zo snel mogelijk een passende oplossing.

Indien u een product om welke reden dan ook niet wenst af te nemen, heeft u het recht het product binnen veertien kalenderdagen na aflevering in oorspronkelijke staat en in de oorspronkelijke verpakking, of in een andere verpakking zoals een doos of plastic zak zodat de originele verpakking onbeschadigd blijft, te retourneren en terug te sturen. Op de pakbon staat vermeld welke stappen u moet ondernemen. (Als u de pakbon niet meer heeft, kunt u dit formulier printen en invullen.)

Productgroepen die buiten deze regeling vallen zijn reizen, tijdsgebonden producten (waaronder tijdschriften en kranten) en CD's en DVD's waarvan de verzegeling is verbroken. Beddengoed wordt om hygiënische redenen niet geruild of retour genomen.

Retourzendingen dienen, voldoende gefrankeerd, gericht te worden aan de fulfillmentpartij. U heeft daarin twee opties.

Via PostNL
Happinez Webshop
Zeelandhaven 6
3433 PL Nieuwegein

Via Kiala
Print het Kiala adreslabel voor retour uit. Neem deze bon mee naar een Kiala-punt. Zoek hier een Kiala-punt op.

België
Woon je in België? Print dan het Kiala adreslabel voor retour hier uit. Neem deze bon mee naar een Kiala-punt. Zoek hier een Kiala-punt op.

Beschadigd of onjuist product

We streven ernaar uw bestelling zo goed mogelijk te verpakken en verzenden. Als bij aflevering blijkt dat uw bestelling niet correct is (schade of onjuist product), kunt u kiezen om alsnog een correcte bestelling te ontvangen of uw geld teruggestort te krijgen. Stuur het product binnen veertien kalenderdagen na aflevering terug. Op de pakbon staat vermeld welke stappen u moet ondernemen. (Als u de pakbon niet meer heeft, kunt u dit formulier printen en invullen.)


U kunt de retourzendingen richten aan de fulfillmentpartij. U heeft daarin twee opties.

Via PostNL
Happinez Webshop
Zeelandhaven 6
3433 PL Nieuwegein

Via Kiala
Print het Kiala adreslabel voor retour van onjuiste of beschadigde producten hier uit. Neem deze bon mee naar een Kiala-punt. Zoek hier een Kiala-punt op.

België
Woon je in België? Print dan het Kiala adreslabel voor retour van onjuiste of beschadigde producten hier uit. Neem deze bon mee naar een Kiala-punt. Zoek hier een Kiala-punt op.

Neem voor het correcte retouradres bij beschadigde of onjuiste bestellingen contact op met het
Klanten Service Centrum via email happinez.service@weekbladpers.nl of telefoon +31 20 5518707.

Fabrieksgarantie

Wanneer een artikel kapot gaat terwijl u dit al langer dan veertien (14) kalenderdagen in uw bezit heeft, dan valt dit wellicht nog onder (fabrieks)garantie van de producent/leverancier. U kunt daarvoor direct contact opnemen met de producent van uw artikel. Ook kunnen wij u uiteraard bijstaan bij het verkrijgen van die garantie. Let wel: de garantie(duur) is afhankelijk van uw artikel en de producent. In geval van twijfel kunt u contact opnemen met ons Klanten Service Centrum (zie Contact).





Winkelwagen

Een ogenblik geduld...

Blijf op de hoogte