Eén moment...

Veelgestelde vragen en opmerkingen



Wat is mijn abonneenummer?

Om te bestellen met abonneekorting heb je je abonneenummer nodig. Je abonneenummer bestaat uit 7 cijfers. Je vindt het nummer op de adresdrager die met elke Happinez wordt meegestuurd.

Als je het abonneenummer niet kunt vinden, neem dan contact op met ons KlantenServiceCentrum: happinez.service(at)weekbladpers.nl (onder vermelding van je naam en adresgegevens), of telefonisch via 020 5518707.

Kan ik ook bestellen zonder te registreren?

Ja, dat kan. Vul je winkelmand, en vul in het adresformulier je gegevens in. Je kunt direct je bestelling afronden. Je gegevens worden niet bewaard.

Ik heb problemen tijdens het registreren

Je zult eenmalig de gevraagde gegevens juist moeten invoeren om te registreren. Het voordeel hiervan is dat je slechts eenmaal jouw gegevens hoeft in te voeren: de volgende keer log je in met je e-mailadres en je wachtwoord.

Als er iets fout gaat tijdens het invullen van je gegevens geeft de shop aan waar het fout gaat. Dat kun je dan aanpassen. Als het met behulp van de foutmelding nog niet lukt, neem dan contact op met het KlantenServiceCentrum: happinez.service(at)weekbladpers.nl (onder vermelding van je naam en adresgegevens), of telefonisch via 020 5518707.



Kan ik mijn gegevens wijzigen?

Je kunt zelf in je account altijd gegevens wijzigen zoals je naam, adres, (factuuradres en bezorgadres), etc.

Om technische redenen vormt je e-mailadres hierop een uitzondering. Om je e-mailadres te wijzigen moet je een nieuw account aanmaken met dezelfde gegevens en je nieuwe e-mailadres.

Als je een bestelling aan het afronden bent, kun je bij het controleren van je bestelling het factuuradres en het bezorgadres wijzigen. Door bij factuuradres op ‘Wijzigen’ te klikken, kun je ook je accountgegevens wijzigen, met uitzondering van e-mailadres.

Kan ik bestellingen plaatsen voor kerstpakketten?

Ja, een selectie van de producten uit de Happinez webshop is ook in grote oplage te bestellen. Hiervoor gelden gunstige staffeltarieven.

Interesse? Stuur een e-mail naar happinez.service@weekbladpers.nl of bel 020-5518711.

De prijzen in het blad komen niet overeen met de Happinez webshop

De prijzen in in Happinez magazine dienen overeen te komen met de prijzen in de Happinez webshop. Als deze prijzen niet overeenkomen is er per abuis een verkeerde prijs geplaatst op één van beide. Houd er echter wel rekening mee dat de prijzen in Happinez magazine, inclusief BTW en exclusief administratie- en verzendkosten of kosten voor cadeauverpakking zijn. Het verschil zou dus tot stand kunnen komen door de verzendkosten die uiteindelijk bij betaling gerekend worden.

Levering van de bestelde producten geschiedt tegen de op het moment van totstandkoming van de overeenkomst in de Happinez webshop of via KlantenServiceCentrum vermelde prijzen (typfouten voorbehouden). Prijzen die door de uitgever of haar toeleveranciers op andere wijze dan op de webpagina zijn afgesproken of kenbaar gemaakt, binden de uitgever niet voor producten die via internet worden besteld.

Tevens behoudt de uitgever zich het recht voor de prijzen en tarieven te wijzigen. Gewijzigde prijzen en tarieven gelden vanaf het moment dat deze op de website worden vermeld.

Waarom kan ik niet meer dan 9 verschillende producten in mijn winkelmandje stoppen?

Om technische redenen is er momenteel een maximum aan het aantal artikelen per bestelling. Als je meer artikelen wilt bestellen wordt je verzocht dit over twee orders te verdelen. Over beide bestellingen zullen verzendkosten berekend worden.

Mijn product voldoet niet aan de overeenkomst.

Indien is aangetoond dat de producten niet aan de overeenkomst beantwoorden, heeft de afnemer het recht het product binnen veertien (14) kalenderdagen na aflevering in oorspronkelijke staat en in de oorspronkelijke verpakking, met factuur/pakbon met op achterzijde reden van retour te retourneren (of print dit formulier) en de overeenkomst te ontbinden.

Retourzendingen dienen, voldoende gefrankeerd, gericht te worden aan de fulfillmentpartij. U heeft daarin twee opties.

Via PostNL
Happinez Webshop
Zeelandhaven 6
3433 PL Nieuwegein

Via Kiala
Print het Kiala adreslabel voor retour uit. Neem deze bon mee naar een Kiala-punt. Zoek hier een Kiala-punt op.

België
Woon je in België? Print dan het Kiala adreslabel voor retour uit. Neem deze bon mee naar een Kiala-punt. Zoek hier een Kiala-punt op.

Beschadigd of onjuist product

Als bij aflevering blijkt dat uw bestelling niet correct is (schade of onjuist product), kunt u kiezen om alsnog een correcte bestelling te ontvangen of uw geld teruggestort** te krijgen. Stuur uw bestelling in oorspronkelijke verpakking, met ingevuld retourformulier naar de fulfillmentpartij. U heeft daarin twee opties.

Via PostNL
Happinez Webshop
Zeelandhaven 6
3433 PL Nieuwegein

Via Kiala
Print het Kiala adreslabel voor retour van onjuiste of beschadigde producten hier uit. Neem deze bon mee naar een Kiala-punt. Zoek hier een Kiala-punt op.

België
Woon je in België? Print dan het Kiala adreslabel voor retour van onjuiste of beschadigde producten hier uit. Neem deze bon mee naar een Kiala-punt. Zoek hier een Kiala-punt op.

Vermeld s.v.p. duidelijk de reden van retourzending en al uw contactgegevens (inclusief het telefoonnummer waar u overdag bereikbaar bent). De rechtstreekse kosten van terugzending komen voor rekening van de afnemer. Door de uitgever met betrekking tot de retour gezonden producten eventueel reeds ontvangen betalingen worden na de ontbinding terugbetaald.

Ik heb een klacht over de Happinez webshop

De uitgever doet haar uiterste best om bestellingen op een snelle en correcte wijze te bezorgen. Mocht er desondanks toch iets mis gaan/niet duidelijk zijn en je hebt hier geen antwoord kunnen vinden op je vraag, neem dan contact op met het Klanten Service Centrum. Dat kan op 3 manieren:

* vul het contact-formulier in, of
* mail naar happinez.service(at)weekbladpers.nl, of
* bel naar 020-5518730 (op werkdagen van 08:00 – 19:00 uur bereikbaar)

Je kunt je klacht ook schriftelijk zenden t.a.v.:
Happinez
O.v.v. Happinez webshop
Postbus 1567
1000 BN Amsterdam

Het is ook mogelijk om uw klacht voor te leggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Overige vragen

Kun je geen antwoord vinden op je vraag? Neem dan contact op met het Klanten Service Centrum. Dat kan op drie manieren:

* vul het contact-formulier in
* mail naar happinez.service@wpg.nl
* bel naar 020-5518730 (op werkdagen van 08:00 – 19:00 uur bereikbaar)

Winkelwagen

Een ogenblik geduld...

Blijf op de hoogte