- Stap 1 Mijn bestelling
- Stap 2 Bevestiging
Maak je abonnement compleet
- Elke 6 weken het nieuwe nummer thuisbezorgd
- Eenvoudig opzegbaar na actieperiode
- Je ontvangt als eerste toegang tot exclusieve evenementen, webshop acties en aanbiedingen
-
Als eerste toegang tot exclusieve events en acties
-
Al meer dan 30.000 abonnees gingen je voor
-
Twijfel je nog? Je hebt 14 dagen bedenktijd
Bekijk de veelgestelde vragen
-
Opzeggen kan schriftelijk, telefonisch, of per e-mail.
Klantenservice
Postbus 3036
1801 GA Alkmaar
Telefoon: 085 0293188 (op werkdagen van 09.00 tot 17.00 uur)
E-mail: happinez.service@weekbladpers.nlOpzeggingen worden schriftelijk of per e-mail bevestigd. Vermeld bij opzegging altijd het adres waarop Happinez bezorgd wordt.
Voor het beëindigen van een abonnement geldt een opzegtermijn van één maand vóór afloop van de eerste abonnementsperiode. Na omzetting van het abonnement naar onbepaalde tijd geldt een opzegtermijn van één maand vanaf de dag dat de opzegging Happinez heeft bereikt. Je opzegging wordt schriftelijk bevestigd. In geval van betaling per automatische incasso wordt eventueel te veel vooruitbetaald abonnementsgeld teruggestort zodra de storneringstermijn is verstreken.
-
Kies en klik op de abonnementenpagina eerst het type abonnement: Met korting of Met cadeau.
Bovenaan de pagina kun je naar de abonnementen die voor België beschikbaar zijn.
-
Meer vragen en antwoorden vind je hier.