Adverteren - Happinez

Adverteren

Adverteren

Happinez heeft met haar vele merkextensies diverse mogelijkheden voor adverteerders. Adverteren kan zowel in ons magazine, als op onze site, social kanalen en op onze events. Alle informatie vindt u in onze saleskit.

Download onze mediakit

De advertentie-exploitatie van de portfolio Happinez is in handen van WPG Media, afdeling Sales. Een portfolio met een gemiddeld bereik van maar liefst 1,1 miljoen lezers! Naast advies over uw media inzet in print, kunt u hier ook terecht voor uw online en crossmediale communicatie. Zij stellen, samen met u, uw optimale mediaplan samen.

WPG Media Sales

Judith Vis / Kokkie Rieffe / Astrid Lauw
Postbus 2994, 1000 CZ Amsterdam
Telefoon: 020 – 551 85 38
E-mail: media@weekbladpers.nl

Happinez Magazine

Happinez verschijnt 8 keer per jaar in een gedrukte oplage van circa 295.000. Het bereik van Happinez in Nederland is 450.000. Download onze tariefkaart.

 

Happinez Online

Op onze site hebben we diverse mogelijkheden voor branded content. Ook hebben we posities op onze social media en in de Happinez Nieuwsbrief. Download onze mediakit.

  • 129.000 unieke bezoekers p/m
  • 828.000 pageviews p/m
  • Nieuwsbrief: 140.000 adressen
  • Facebook: 171.000 volgers
  • Instagram: 33.100 volgers
  • Twitter: 26.700 volgers

Voor meer informatie over branded content kunt u contact opnemen met onze Online manager Tess Warmerdam.

Regeladvertenties

Een regeladvertentie in Happinez magazine bereikt een half miljoen lezers in Nederland en België. U kunt uw regeladvertentie online opmaken en bestellen. Uw advertentie wordt geplaatst in de eerstvolgende Happinez.

  • Regeladvertenties kunnen bestaan uit evenementen, retraites, workshops, websites etc.
  • Regeladvertenties kosten € 27,50 (excl. btw) per regel met een minimale afname van drie regels.
  • Regeladvertenties bestaan uit: een opvallende kop (eerste regel in hoofdletters), korte informatie en een verwijzing naar een telefoonnummer, e-mailadres en website.

Bestel hier een regeladvertentie

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Kokkie Rieffe.

USP’s van Happinez

  • Uniek concept in tijdschriftenland, het glossy mindstyle magazine dat verdieping en zingeving combineert met een stijlvolle manier van leven
  • Weinig overlap met andere vrouwenbladen; genereert een toegevoegd bereik
  • Zeer hoge lezer-bladbinding; 85% van de lezers bewaart Happinez
  • Zeer hoge oplage; groot bereik
  • Lage kosten per 1.000
  • Adverteerders kunnen meeliften op het succes van Happinez

Redactionele pijlers Happinez

  • Inspiratie en wijsheid
  • Spiritualiteit en religie
  • Leven en werken
  • Reizen en natuur
  • Psychologie en relaties
  • Gezondheid en voeding
  • Wellness, yoga en schoonheid
  • Geïnspireerd wonen en koken
  • Literatuur en trends
  • Shopping, boeken, films, cd’s en dvd’s
  • Het Hart: katern met nieuws over o.a. kunst, cultuur, cursussen en workshops