Het antwoord op levensvragen vind je hier niet, maar wel antwoorden op de meest gestelde vragen over Happinez. Staat jouw vraag er niet tussen? Onze klantenservice is op werkdagen tussen 09.00 en 17.00 uur bereikbaar op 085-0293187 of stuur een mail naar happinez.service@weekbladpers.nl.
FAQ


Vragen over onze webshop
De Happinez webshop bezorgt in Nederland en België.
Plaats je een bestelling voor 22:00 uur ’s avonds, dan geven wij het nog voor middernacht aan de postbezorging mee. Als het goed gaat bezorgen zij je bestelling dan de volgende dag (m.u.v. zondag).
Mocht een artikel niet naar wens zijn dan mag je ons deze binnen 100 kalenderdagen retourneren en terug te sturen. Op de pakbon bij je bestelling staat vermeld welke stappen je moet ondernemen.
Heb je je bestelling met een cadeaukaart betaald? Dan wordt het tegoed weer aangevuld.
Zie voor meer informatie bestellen&retourneren.
Ondanks de hoge kwaliteit van de artikelen die wij in ons assortiment hebben, kan het voorkomen dat je een artikel ontvangt dat niet aan de eisen voldoet. In dat geval bieden wij je graag zo snel mogelijk een passende oplossing. Wanneer een artikel defect is op het moment dat je het ontvangt, kun je dit altijd binnen 100 kalenderdagen na ontvangst, vergezeld van de originele factuur/pakbon, terugsturen.
Zie voor meer informatie bestellen&retourneren.
Dat vinden we natuurlijk heel fijn! Bestel je meer dan 25 stuks van hetzelfde artikel of voor een bedrag boven de € 500,- euro, stuur ons dan je bestelling per mail of geef ons je bestelling telefonisch door via 085 – 0293187. Onze collega’s van de klantenservice laten je dan weten of we je een leuke korting kunnen geven en wanneer we je de bestelling kunnen leveren.
Ja, dat kan. Vul je winkelmand, en vul in het adresformulier je gegevens in. Je kunt direct je bestelling afronden. Je gegevens worden niet bewaard.
Je zult eenmalig de gevraagde gegevens juist moeten invoeren om te registreren. Het voordeel hiervan is dat je slechts eenmaal jouw gegevens hoeft in te voeren: de volgende keer log je in met je e-mailadres en je wachtwoord.
Als er iets fout gaat tijdens het invullen van je gegevens geeft de shop aan waar het fout gaat. Dat kun je dan aanpassen. Als het met behulp van de foutmelding nog niet lukt, neem dan contact op met onze klantenservice via 085 – 0293187.
Je abonneenummer bestaat uit 7 cijfers. Je vindt het nummer op de adresdrager die met elke Happinez wordt meegestuurd. Gebruik je bij een bestelling dezelfde naam en adresgegevens als die waarmee je het abonnement hebt afgesloten, herkennen wij ook dat je abonnee bent.
Ja dat kan! Stuur ons je bestelling per mail. Onze collega’s van de klantenservice laten je dan weten wat de bezorgkosten zijn en wanneer we je je bestelling kunnen leveren. Woon je in België? Dan is het ook mogelijk om online je bestelling plaatsen.
De producten die je ziet in de Happinez webshop zijn zorgvuldig en met aandacht geselecteerd. Zo kies je met je aankoop nooit alleen voor het geluk van jezelf, maar ook voor dat van iedereen die betrokken is geweest bij het maken en vervoeren van jouw aankoop. Lees er hier meer over.
Het verzenden van een pakketje is niet zonder prijs. Het kost verpakkingsmateriaal en brandstof. Wij willen voorkomen dat we deze (niet-duurzame) kosten moeten doorberekenen in onze verkoopprijzen.
Hiermee willen we onze bezoekers stimuleren om bewuster te kopen en te kiezen voor één grotere bestelling, in plaats van meerdere kleine bestellingen. Zo houden we de prijzen in de webshop eerlijk, en dragen we allemaal de verantwoordelijkheid voor een groenere planeet.
Alle producten in onze webshop zijn met liefde, aandacht en met het oog op duurzaamheid gemaakt. We willen onze klanten de beste service geven, maar vinden ook dat ‘gratis retourneren’ niet past in een duurzaam beleid.
Retourneren is namelijk niet zonder prijs. Het kost verpakkingsmateriaal en brandstof, ook kunnen we niet alle retouren zomaar weer verkopen in de webshop. Al deze (niet-duurzame) kosten zou je dan weer terugvinden in onze verkoopprijzen, terwijl dit niet in lijn is met onze visie op duurzaamheid en transparantie.
Met dit beleid willen we onze bezoekers stimuleren om bewuster te kopen. Als je twijfelt of vragen hebt over een product, kun je altijd contact met ons opnemen.
Toch nog vragen over je retourzending? Neem dan contact op met onze klantenservice, we denken graag met je mee.
Vragen aan de redactie
Heb je een vraag, suggestie of tip voor de redactie? Geef het ons door per mail of per post naar:
WPG Media
t.a.v. redactie Happinez
Postbus 20
1000 AA Amsterdam
In verband met het grote aantal reacties, voorstellen en tips lukt het ons niet altijd om persoonlijk te reageren. Als we van plan zijn iets met je inzending te doen, hoor je binnen twee weken van ons.
Happinez is een uitgave van WPG Media. We werken met een klein vast team en hebben niet vaak stageplekken. Een actueel overzicht van vacatures vind je hier. Open sollicitaties kunnen we op dit moment helaas niet in behandeling nemen.
WPG Media – Happinez
Postbus 20
1000 AA Amsterdam
Bekijk onze colofonpagina voor een kennismaking met het Happinez team.
Ga naar adverteren voor meer informatie over de advertentiemogelijkheden en tarieven.
Nee, het niet toegestaan om afbeeldingen en foto’s van Happinez te gebruiken voor eigen (commerciële) doeleinden.
Dan heb je vast leuk nieuws! Stuur je persbericht per mail aan onze office manager, indien we interesse hebben nemen we contact met je op.
Super dat je zelf bezig bent met het schrijven van verhalen en/of het maken van prachtige beelden. Denk je dat jouw werk past bij Happinez, stuur onze redactie dan een mail.
Eerlijkheid gebiedt wel te zeggen dat we werken met een vast team van journalisten en fotografen. Daarnaast krijgen we dagelijks veel verhalen en reportages binnen. En met 8 edities per jaar hebben we niet vaak ruimte om hier daadwerkelijk ook iets mee te doen. Maar een poging wagen is het altijd waard, want alles wat we binnen krijgen wordt door de redactie bekeken.
Vragen over Happinez abonnementen
In de tabel hieronder kun je zien wanneer je het nieuwe nummer ontvangt:
bij abonnees in de week van | in de winkel | |
Happinez nummer 1 | 16 januari | 18 januari |
Happinez nummer 2 | 27 februari | 1 maart |
Happinez nummer 3 | 10 april | 12 april |
Happinez special | 1 mei | 4 mei |
Happinez nummer 4 | 22 mei | 24 mei |
Happinez nummer 5 | 3 juli | 5 juli |
Happinez nummer 6 | 28 augustus | 30 augustus |
Happinez nummer 7 | 16 oktober | 18 oktober |
Happinez nummer 8 | 27 november | 29 november |
Je ontvangt je welkomstgeschenk binnen 5 werkdagen nadat je betaling is ontvangen.
Het abonneenummer vind je op de adresdrager van je magazine en in de bevestigingsmail die je hebt ontvangen toen je het abonnement afsloot. Het bestaat uit de eerste 7 cijfers.
Je kunt ons ook even bellen 085 – 0293187 of mailen, we zoeken je abonneenummer dan voor je op.
Je nieuwe adres kun je wijzigen via onze klantenservice per mail of telefonisch via 085 – 0293187.
Bel ons even op 085 – 0293187 of stuur ons een mail met je adresgegevens. We sturen het nummer dan alsnog naar je toe.
Wat jammer dat je je abonnement wilt opzeggen. Stuur hiervoor een mail of bel met onze klantenservice: 085 – 0293187. We maken het dan direct voor je in orde.
Ja, het abonnement loopt automatisch af. Je hoeft hier dus niets voor te doen
Woon je in België en neem je een abonnement op Happinez? Dan betaal je vanaf 15 februari 2023 een verzendtoeslag van € 0,50 per nummer. Je betaalt dan voor een jaarabonnement (9 nummers) € 4,50 aan verzendtoeslag. Bij een halfjaarabonnement (4 nummers) is de verzendtoeslag € 2,-. Deze verzendtoeslag wordt automatisch bij de abonnementsprijs opgeteld.
Voor adressen in Nederland is de verzendtoeslag al bij de abonnementsprijs inbegrepen.
Ja dat kan zeker! Stuur ons een mail met je adresgegevens of bel met onze klantenservice: 085 – 0293187 . We maken het dan direct voor je in orde. Woon je in België dan kan je heel gemakkelijk hier je abonnement afsluiten.
Vragen over Happinez trainingen
Zodra je je aanmeldt krijg je toegang tot het trainingsplatform. Je kunt de online training overal volgen: op je telefoon, tablet of computer.
Op het besloten trainingsplatform staan de lessen die je in je eigen tempo kunt volgen. Het is een veilige omgeving waarin je thuis (of onderweg) kunt werken aan je zelfontwikkeling wanneer het jou uitkomt.
Waarschijnlijk scroll je iedere dag wel even door je Instagram-feed. Hoe makkelijk zou het zijn als je deze schermtijd ook kunt inzetten voor je persoonlijke groei? Met die gedachte ontwikkelden wij de Instagram-trainingen Leef met de Maan en Werken met kristallen.
Als je de Instagram-training Leef met de maan of Werken met kristallen hebt besteld, kun je na de betaling je Instagramnaam doorgeven en een volgverzoek sturen. Nadat je bent toegelaten ontvang je alle dagelijkse talks, tips, video’s en inzichten via het besloten account
De posts verschijnen iedere dag in het Instagram-account maar je kunt ze ook nog rustig terugkijken op een moment dat het voor jou uitkomt. De training is nog een maand na aanschaf toegankelijk.
Ja, dat kan! Stuur ons een mail (happinez.service@weekbladpers.nl) en onze collega’s van de klantenservice maken je bestelling in orde. De voertaal in de training is Nederlands.
Instagram-trainingen zijn na afloop nog 1 maand toegankelijk. Online-trainingen zijn 1 jaar zichtbaar in jouw profiel bij ‘Digitale trainingen’.
Vragen over de Happinez cadeaukaart
De Happinez cadeaukaarten zijn te bestellen via happinez.nl/cadeaukaart
Je kunt een Happinez cadeaukaart kopen vanaf 10,- tot een maximum bedrag van 150,-
Je kunt kiezen voor een kaart per mail (digitale kaart) of voor een kaart per post. De kaart per mail is een PDF die je kunt downloaden. De fysieke kaart heeft de grootte van een bankpasje en is gemaakt van pvc.
Jazeker! In het aankoopproces wordt gevraagd waar je de kaart wil laten bezorgen. Bestel je een digitale kaart, dan kun je de PDF doorsturen naar het gewenste mailadres.
Nee, de verzending is gratis.
In de webshop van Happinez: happinez.nl/shop. De kaart is twee jaar geldig.
Nee, het restant bedrag blijft op je kaart staan.
Door de gegevens op je kaart in te voeren op onze saldochecker. Deze vind je op happinez.nl/saldocadeaukaart.
Jazeker, het restant bedrag kan dan met iDEAL worden betaald.
Dat klopt. Dit is de partij met wie we samenwerken om deze cadeaukaart aan te kunnen bieden. Zij sturen de kaart naar je op (per mail of per post). Deze partij heeft meer dan 20 jaar ervaring in de wereld van cadeaukaarten.
Ja dat kan. De Happinez shop levert haar producten ook aan klanten in België.
Heb je een item met de Happinez cadeaukaart in de Happinez shop gekocht, maar is deze toch niet naar wens? Dan kun je ‘m aan ons retourneren. Het aankoopbedrag* wordt teruggestort op je Happinez cadeaukaart (en op je bankrekening wanneer je een deel van je bestelling met je bankpas hebt betaald).
Tip: bewaar de kaart daarom even totdat je er zeker van bent dat je niks retourneert.
Het tegoed op de cadeaukaart wordt niet in contanten uitbetaald.
*Het tegoed kan alleen in zijn geheel worden teruggestort op de cadeaukaart. Heb je een deel van je bestelling geretourneerd? Dan krijg je voor geretourneerde bedrag een shoptegoed code van onze klantenservice.
Met de Happinez cadeaukaart verras je iedere werknemer, zakenrelatie of klant met een bijzonder en betekenisvol cadeau. De ontvanger kan zelf kiezen uit meer dan 500 items in de Happinez webshop. Daarnaast hebben we in voordelige cadeau pakketten met een luxe product én cadeaukaart. Bestel hier de zakelijke cadeaukaart.
Vragen over Happinez online
Op onze social-accounts en in de besloten Facebook-groepen is er ruimte voor iedereen om zich uit te spreken en met ons en elkaar in gesprek te gaan. Wel vinden we het belangrijk dat dat met respect voor en naar elkaar gebeurt. We laten het liefst alle reacties staan, maar grijpen in wanneer er wordt gescholden, beledigd, bedreigd of gediscrimineerd. Ook staan we (zelf)promotie niet toe. Berichten waarin, op welke manier dan ook, reclame wordt gemaakt voor een bedrijf dienst of evenement worden dan ook meteen verwijderd.
Ja, meerdere zelfs. Klik hier als je meer wilt weten of je wilt inschrijven.