FAQ

Klantenservice Klantenservice

Het antwoord op levensvragen vind je hier niet, maar wel antwoorden op de meest gestelde vragen over Happinez. Staat jouw vraag er niet tussen? Onze klantenservice is op werkdagen tussen 09.00 en 17.00 uur bereikbaar op 085-0293187  of stuur een mail naar happinez.service@weekbladpers.nl.

Vragen over onze webshop

De Happinez webshop bezorgt in Nederland en België.

Als je voor 22:00 uur ’s avonds een bestelling plaatst, dan geven wij het nog voor middernacht aan de postbezorging mee. Je pakket wordt dan zo snel mogelijk bezorgd. Meestal betekent dit dat je je pakket de volgende dag al in huis hebt (m.u.v. zondag).

Omdat we ook afhankelijk zijn van de bezorgdiensten, kan het echter voorkomen dat je pakket tóch iets later is. Mocht je jouw pakketje niet op de verwachte datum binnen krijgen, dan kun je altijd even mailen of bellen met onze klantenservice. Zij zoeken je bestelling dan voor je op.

Mocht een artikel niet naar wens zijn, dan mag je deze binnen 100 kalenderdagen retourneren. Op de pakbon bij je bestelling staat vermeld welke stappen je moet ondernemen.

Heb je je bestelling met een cadeaukaart betaald? Dan wordt het tegoed weer aangevuld.

Zie voor meer informatie bestellen&retourneren.

Ondanks de hoge kwaliteit van de artikelen in ons assortiment, kan het voorkomen dat een artikel toch niet helemaal aan de eisen voldoet. In dat geval bieden wij je graag zo snel mogelijk een passende oplossing. Wanneer een artikel defect is op het moment dat je het ontvangt, kun je dit altijd binnen 100 kalenderdagen na ontvangst, vergezeld van de originele factuur/pakbon, terugsturen.

Zie voor meer informatie bestellen&retourneren.

Dat vinden we natuurlijk heel fijn! Bestel je meer dan 25 stuks van hetzelfde artikel of voor een bedrag boven de € 500,- euro, stuur ons dan je bestelling per mail of geef ons je bestelling telefonisch door via 085 – 0293187. Onze collega’s van de klantenservice laten je dan weten of we je een leuke korting kunnen geven en wanneer we je de bestelling kunnen leveren.

Ja, dat kan. Plaats de artikelen die je wilt bestellen in je winkelmandje en vul vervolgens in het adresformulier je gegevens in. Je kunt daarna direct je bestelling afronden. Je gegevens worden niet bewaard.

Om je bestelling te versturen hebben we een aantal gegevens van je nodig. Hiervoor kun je je eenmalig registreren, je kunt dan de volgende keer gemakkelijk inloggen met je e-mailadres en wachtwoord.

Mocht je je gegevens niet goed invullen, dan zie je dit direct in het formulier: je krijgt dan een foutmelding te zien. Aan de hand van de informatie in de foutmelding kun je je gegevens aanpassen. Lukt het niet? Dan kun je altijd even een mail sturen of bellen naar onze klantenservice via: 085-0293187, zij helpen je graag verder!

Je abonneenummer bestaat uit 7 cijfers, deze vind je terug op de adresdrager (het label aan de voorkant) die met elke Happinez wordt meegestuurd.

Indien je bij het bestellen dezelfde naam en adresgegevens gebruikt als waarmee je het abonnement hebt afgesloten, dan herkent ons systeem je automatisch als abonnee.

De producten die je ziet in de Happinez webshop zijn zorgvuldig en met aandacht geselecteerd. Zo kies je met je aankoop nooit alleen voor het geluk van jezelf, maar ook voor dat van iedereen die betrokken is geweest bij het maken en vervoeren van jouw aankoop. Lees er hier meer over.

Het verzenden van een pakketje is niet zonder prijs. Het kost verpakkingsmateriaal en brandstof. Wij willen voorkomen dat we deze (niet-duurzame) kosten moeten doorberekenen in onze verkoopprijzen.

Hiermee willen we onze bezoekers stimuleren om bewuster te kopen en te kiezen voor één grotere bestelling, in plaats van meerdere kleine bestellingen. Zo houden we de prijzen in de webshop eerlijk, en dragen we allemaal de verantwoordelijkheid voor een groenere planeet.

Alle producten in onze webshop zijn met liefde, aandacht en met het oog op duurzaamheid gemaakt. We willen onze klanten de beste service geven, maar vinden ook dat ‘gratis retourneren’ niet past in een duurzaam beleid.

Retourneren is namelijk niet zonder prijs. Het kost verpakkingsmateriaal en brandstof, ook kunnen we niet alle retouren zomaar weer verkopen in de webshop. Al deze (niet-duurzame) kosten zou je dan weer terugvinden in onze verkoopprijzen, terwijl dit niet in lijn is met onze visie op duurzaamheid en transparantie.

Met dit beleid willen we onze bezoekers stimuleren om bewuster te kopen. Als je twijfelt of vragen hebt over een product, kun je altijd contact met ons opnemen.

Toch nog vragen over je retourzending? Neem dan contact op met onze klantenservice, we denken graag met je mee.

Wij storten het aankoopbedrag binnen 3 weken terug bij ontvangst van de retourzending. Bij automatische incasso geldt voor een periode van acht weken het zogenaamde storneringsrecht om betalingen ongedaan te maken. Als geen stornering plaatsvindt, betalen wij na ± 8 weken het aankoopbedrag terug.

Vragen aan de redactie

Heb je een vraag, suggestie of tip voor de redactie? Geef het ons door per mail of per post naar:

WPG Media
t.a.v. redactie Happinez
Postbus 20
1000 AA Amsterdam

In verband met het grote aantal reacties, voorstellen en tips lukt het ons niet altijd om persoonlijk te reageren. Als we van plan zijn iets met je inzending te doen, hoor je binnen twee weken van ons.

Happinez is een uitgave van WPG Media. We werken met een klein vast team en hebben af en toe stageplekken. Een actueel overzicht van vacatures vind je hier.

WPG Media – Happinez
Postbus 20
1000 AA Amsterdam

Bekijk onze colofonpagina voor een kennismaking met het Happinez team.

Ga naar adverteren voor meer informatie over de advertentiemogelijkheden en tarieven.

De meeste oude nummers zijn nog te bestellen in onze shop. Wil je grote aantallen voor je evenement of een goed doel? Neem dan contact ons op per mail.

 

 

Nee, het niet toegestaan om afbeeldingen en foto’s van Happinez te gebruiken voor eigen (commerciële) doeleinden.

Dan heb je vast leuk nieuws! Stuur je persbericht per mail aan onze office manager, indien we interesse hebben nemen we contact met je op.

Super dat je zelf bezig bent met het schrijven van verhalen en/of het maken van prachtige beelden. Denk je dat jouw werk past bij Happinez, stuur onze redactie dan een mail.

Eerlijkheid gebiedt wel te zeggen dat we werken met een vast team van journalisten en fotografen. Daarnaast krijgen we dagelijks veel verhalen en reportages binnen. En met 8 edities per jaar hebben we niet vaak ruimte om hier daadwerkelijk ook iets mee te doen. Maar een poging wagen is het altijd waard, want alles wat we binnen krijgen wordt door de redactie bekeken.

Vragen over Happinez abonnementen

In de tabel hieronder kun je zien wanneer je het nieuwe nummer ontvangt:

bij abonnees in de week van in de winkel
Happinez nummer 1 16 januari 18 januari
Happinez nummer 2 27 februari 1 maart
Happinez nummer 3 10 april 12 april
Happinez special 1 mei 4 mei
Happinez nummer 4 22 mei 24 mei
Happinez nummer 5 3 juli 5 juli
Happinez nummer 6 28 augustus 30 augustus
Happinez nummer 7 16 oktober 18 oktober
Happinez nummer 8 27 november 29 november

Je ontvangt je welkomstgeschenk binnen 5 werkdagen nadat je betaling is ontvangen.

Het abonneenummer vind je op de adresdrager (het label aan de voorkant) van je magazine en in de bevestigingsmail die je hebt ontvangen toen je het abonnement afsloot. Het bestaat uit de eerste 7 cijfers.

Je kunt ons ook even bellen 085 – 0293187 of mailen, we zoeken je abonneenummer dan voor je op.

Je kunt je nieuwe adresgegevens doorgeven per mail of telefonisch via 085 – 0293187 onze klantenservice past het dan voor je aan.

Wat vervelend! Je kunt onze klantenservice bereiken via 085 – 0293187  of een mail sturen met je adresgegevens. Dan ontvang je het nummer alsnog zo snel mogelijk.

Wat jammer dat je je abonnement wilt opzeggen. Stuur hiervoor een mail of bel met onze klantenservice: 085 – 0293187. We maken het dan direct voor je in orde.

Ja, het abonnement loopt automatisch af. Je hoeft hier dus niets voor te doen.

Woon je in België en neem je een abonnement op Happinez? Dan betaal je een verzendtoeslag van € 0,50 per nummer. Je betaalt dan voor een jaarabonnement (9 nummers) € 4,50 aan verzendtoeslag. Bij een halfjaarabonnement (4 nummers) is de verzendtoeslag € 2,-. Deze verzendtoeslag wordt automatisch bij de abonnementsprijs opgeteld.

Voor adressen in Nederland is de verzendtoeslag al bij de abonnementsprijs inbegrepen.

Ja dat kan zeker! Stuur ons een mail met je adresgegevens of bel met onze klantenservice: 085 – 0293187 . We maken het dan direct in orde. Woon je in België dan kan je heel gemakkelijk hier je abonnement afsluiten.

Vragen over Happinez trainingen

Zodra je je aanmeldt krijg je toegang tot het trainingsplatform. Je kunt de online training overal volgen: op je telefoon, tablet of computer.

Op het besloten trainingsplatform staan de lessen die je in je eigen tempo kunt volgen. Het is een veilige omgeving waarin je thuis (of onderweg) kunt werken aan je zelfontwikkeling wanneer het jou uitkomt.

Wanneer je in bent gelogd met je gegevens, vind je al je trainingen terug onder je profiel bij ‘Digitale trainingen’.

Heb je geen inloggegevens ontvangen of kom je er niet uit? Dan kun je altijd even mailen naar: training@happinez.nl. Onze klantenservice helpt je dan zo snel mogelijk.

 

 

Ja, dat kan! Stuur ons een mail (happinez.service@weekbladpers.nl) en onze collega’s van de klantenservice maken je bestelling in orde. De voertaal in de training is Nederlands.

Online-trainingen zijn 1 jaar zichtbaar in jouw profiel bij ‘Digitale trainingen’.

Alle Instagram-trainingen (Leef met de maan en Werken met kristallen) hebben een permanent plekje gekregen op ons online trainingsplatform. Je kunt de trainingen vanaf nu dus daar volgen en niet meer via Instagram.

Vragen over de Happinez cadeaukaart

De Happinez cadeaukaarten zijn te bestellen via happinez.nl/cadeaukaart

Je kunt een Happinez cadeaukaart kopen vanaf 10,- tot een maximum bedrag van 150,-

Je kunt kiezen voor een kaart per mail (digitale kaart) of voor een kaart per post. De kaart per mail is een PDF die je kunt downloaden. De fysieke kaart heeft de grootte van een bankpasje en is gemaakt van pvc.

Jazeker! In het aankoopproces wordt gevraagd waar je de kaart wil laten bezorgen. Bestel je een digitale kaart, dan kun je de PDF doorsturen naar het gewenste mailadres.

Nee, de verzending is gratis.

In de webshop van Happinez: happinez.nl/shop. De kaart is twee jaar geldig.

Nee, het restant bedrag blijft op je kaart staan.

Door de gegevens op je kaart in te voeren op onze saldochecker. Deze vind je op happinez.nl/saldocadeaukaart.

Jazeker, het restant bedrag kan dan met iDEAL worden betaald.

Dat klopt. Dit is de partij met wie we samenwerken om deze cadeaukaart aan te kunnen bieden. Zij sturen de kaart naar je op (per mail of per post). Deze partij heeft meer dan 20 jaar ervaring in de wereld van cadeaukaarten.

Ja dat kan. De Happinez shop levert haar producten ook aan klanten in België.

Heb je een item met de Happinez cadeaukaart in de Happinez shop gekocht, maar is deze toch niet naar wens? Dan kun je ‘m aan ons retourneren. Het aankoopbedrag* wordt teruggestort op je Happinez cadeaukaart (en op je bankrekening wanneer je een deel van je bestelling met je bankpas hebt betaald).

Tip: bewaar de kaart daarom even totdat je er zeker van bent dat je niks retourneert.

Het tegoed op de cadeaukaart wordt niet in contanten uitbetaald.

*Het tegoed kan alleen in zijn geheel worden teruggestort op de cadeaukaart. Heb je een deel van je bestelling geretourneerd? Dan krijg je voor geretourneerde bedrag een shoptegoed code van onze klantenservice.

 

Met de Happinez cadeaukaart verras je iedere werknemer, zakenrelatie of klant met een bijzonder en betekenisvol cadeau. De ontvanger kan zelf kiezen uit meer dan 500 items in de Happinez webshop. Daarnaast hebben we in voordelige cadeau pakketten met een luxe product én cadeaukaart. Bestel hier de zakelijke cadeaukaart.

Vragen over Happinez online

Ja, leuk als je ons wilt volgen! Je kunt Happinez volgen op InstagramFacebookTwitterPinterest en Linkedin. Op Facebook kun je ook lid worden van verschillende besloten groepen, wanneer je een van onze trainingen volgt of meedoet met Leef met de seizoenen. 

Op onze social-accounts en in de besloten Facebook-groepen is er ruimte voor iedereen om zich uit te spreken en met ons en elkaar in gesprek te gaan. Wel vinden we het belangrijk dat dat met respect voor en naar elkaar gebeurt. We laten het liefst alle reacties staan, maar grijpen in wanneer er wordt gescholden, beledigd, bedreigd of gediscrimineerd. Ook staan we (zelf)promotie niet toe. Berichten waarin, op welke manier dan ook, reclame wordt gemaakt voor een bedrijf dienst of evenement worden dan ook meteen verwijderd.

Ja, meerdere zelfs. Klik hier als je meer wilt weten of je wilt inschrijven.