Retourneren en Contact

Wij hopen dat je er veel plezier van zult hebben van je bestelling. Mochten de geleverde producten toch niet helemaal voldoen aan je verwachtingen, dan kun je ze binnen 100 dagen na ontvangst retour sturen mits in de oorspronkelijke verpakking en in goede, ongebruikte staat.

Wil je een product omruilen? Bestel het item naar keuze in de Happinez Shop en stuur je oude bestelling retour.

Richtlijnen voor retourneren
1. Plak het retourlabel onderaan de pakbon over je eigen adres op de verpakking.
2. Vul de reden van retourneren in en voeg deze pakbon toe aan de zending.
3. Verzend je retour via de post. Bewaar het verzendbewijs.
4. Wij storten het aankoopbedrag terug bij ontvangst van de retourzending. Bij automatische incasso geldt voor een periode van acht weken het zogenaamde storneringsrecht om betalingen ongedaan te maken. Als geen stornering plaatsvindt, betalen wij na ± 8 weken het aankoopbedrag terug

Retourzendingen dienen, voldoende gefrankeerd, gericht te worden aan het verzendhuis, Active Ants, ter attentie van de Happinez Webshop. Heb je de pakbon niet meer? Print dan dit formulier uit en stuur het ingevuld retour met je bestelling

Het adres voor retourneren is:
Happinez Webshop
Zeelandhaven 6
3433 PL Nieuwegein

Retourneren vanuit Nederland kan via de PostNL en vanuit België via de Belgische post. Je kan in Nederland en België ook kiezen voor een UPS-acces punt. Een locatie bij jou in de buurt vind je op deze website: www.ups.com. Ons verzendhuis is bij UPS bekend onder de naam Returns center AA.

Beschadigd product
We streven ernaar uw bestelling zo goed mogelijk te verpakken en verzenden. Als bij aflevering blijkt dat je bestelling niet correct is (schade of onjuist product), kun je ervoor kiezen om alsnog een correcte bestelling te ontvangen of om je geld teruggestort te krijgen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Fabrieksgarantie
Wanneer een artikel kapot gaat terwijl je dit al langer dan 100 kalenderdagen in je bezit hebt, dan valt dit wellicht nog onder (fabrieks)garantie. Je kunt daarvoor direct contact opnemen met de producent van je artikel. Ook kunnen wij je uiteraard bijstaan bij het verkrijgen van die garantie. Let wel: de garantie(duur) is afhankelijk van je artikel en de producent. In geval van twijfel kun je contact opnemen met onze klantenservice.

Contact
Voor retourzending van bestellingen uit het buitenland, of in geval van ontvangst van een beschadigd of onjuist product, kun je contact opnemen met onze klantenservice. Op werkdagen bereikbaar van 08.30 uur tot 17.30 uur – via mail: mail of tel: +31 85 0 293 187.