FAQ

FAQ

Het antwoord op levensvragen vind je hier niet, maar wel antwoorden op de meest gestelde vragen over Happinez. Staat jouw vraag er niet tussen? Onze klantenservice is op werkdagen tussen 08.30 en 17.00 uur bereikbaar op 085-0293187  of stuur ze een mail.

Vragen over onze webshop

De Happinez webshop bezorgt in Nederland en België.

Plaatst je je bestelling voor 23:00 uur ’s avonds, dan geven wij het nog voor middernacht aan de leverancier mee. Als het goed gaat bezorgen zij je bestelling dan de volgende dag (m.u.v. zondag).

Mocht een artikel niet naar wens zijn dan mag je ons deze binnen 100 kalenderdagen retourneren en terug te sturen. Op de pakbon bij je bestelling staat vermeld welke stappen je moet ondernemen.

Zie voor meer informatie bestellen&retourneren.

Ondanks de hoge kwaliteit van de artikelen die wij in ons assortiment hebben, kan het voorkomen dat je een artikel ontvangt dat niet aan de eisen voldoet. In dat geval bieden wij je graag zo snel mogelijk een passende oplossing. Wanneer een artikel defect is op het moment dat je het ontvangt, kun je dit altijd binnen 100 kalenderdagen na ontvangst, vergezeld van de originele factuur/pakbon, terugsturen.

Zie voor meer informatie bestellen&retourneren.

Dat vinden we natuurlijk heel fijn! Bestel je meer dan 25 stuks van hetzelfde artikel of voor een bedrag boven de € 500,- euro, stuur ons dan je bestelling per mail of geef ons je bestelling telefonisch door via 085 – 0293187. Onze collega’s van de klantenservice laten je dan weten of we je een leuke korting kunnen geven en wanneer we je de bestelling kunnen leveren.

Ja, dat kan. Vul je winkelmand, en vul in het adresformulier je gegevens in. Je kunt direct je bestelling afronden. Je gegevens worden niet bewaard.

Je zult eenmalig de gevraagde gegevens juist moeten invoeren om te registreren. Het voordeel hiervan is dat je slechts eenmaal jouw gegevens hoeft in te voeren: de volgende keer log je in met je e-mailadres en je wachtwoord.

Als er iets fout gaat tijdens het invullen van je gegevens geeft de shop aan waar het fout gaat. Dat kun je dan aanpassen. Als het met behulp van de foutmelding nog niet lukt, neem dan contact op met onze klantenservice via 085 – 0293187.

Je abonneenummer bestaat uit 7 cijfers. Je vindt het nummer op de adresdrager die met elke Happinez wordt meegestuurd. Gebruik je bij een bestelling dezelfde naam en adresgegevens als die waarmee je het abonnement hebt afgesloten, herkennen wij ook dat je abonnee bent.

Ja dat kan! Stuur ons je bestelling per mail. Onze collega’s van de klantenservice laten je dan weten wat de bezorgkosten zijn en wanneer we je je bestelling kunnen leveren. Woon je in België? Dan is het ook mogelijk om online je bestelling plaatsen.

Vragen aan de redactie

Heb je een vraag, suggestie of tip voor de redactie? Geef het ons door per mail of per post naar:

WPG Media
t.a.v. redactie Happinez
Postbus 20
1000 AA Amsterdam

In verband met het grote aantal reacties, voorstellen en tips lukt het ons niet altijd om persoonlijk te reageren. Als we van plan zijn iets met je inzending te doen, hoor je binnen twee weken van ons.

Happinez is een uitgave van WPG Media. We werken met een klein vast team en hebben niet vaak stageplekken. Een actueel overzicht van vacatures vind je hier. Open sollicitaties kunnen we op dit moment helaas niet in behandeling nemen.

WPG Media – Happinez
Postbus 20
1000 AA Amsterdam

Bekijk onze colofonpagina voor een kennismaking met het Happinez team.

Ga naar adverteren voor meer informatie over de advertentiemogelijkheden en tarieven.

De meeste oude nummers zijn nog te bestellen in onze shop. Wil je grote aantallen voor je evenement of een goed doel? Neem dan contact op met onze afdeling marketing.

Nee, het niet toegestaan om afbeeldingen en foto’s van Happinez te gebruiken voor eigen (commerciële) doeleinden.

Dan heb je vast leuk nieuws! Stuur je persbericht per mail aan onze office manager, indien we interesse hebben nemen we contact met je op.

Super dat je zelf bezig bent met het schrijven van verhalen en/of het maken van prachtige beelden. Denk je dat jouw werk past bij Happinez, stuur onze redactie dan een mail.

Eerlijkheid gebiedt wel te zeggen dat we werken met een vast team van journalisten en fotografen. Daarnaast krijgen we dagelijks veel verhalen en reportages binnen. En met 8 edities per jaar hebben we niet vaak ruimte om hier daadwerkelijk ook iets mee te doen. Maar een poging wagen is het altijd waard, want alles wat we binnen krijgen wordt door de redactie bekeken.

Vragen over Happinez abonnementen

In de tabel hieronder kun je zien wanneer je het nieuwe nummer ontvangt:

bij abonnees in de week vanin de winkel
Happinez nummer 120 januari22 januari
Happinez nummer 22 maart4 maart
Happinez nummer 313 april15 april
Happinez nummer 425 mei27 mei
Happinez nummer 513 juli15 juli
Happinez nummer 631 augustus2 september
Happinez nummer 719 oktober21 oktober
Happinez nummer 830 november2 december
bij abonnees in de week vanin de winkel
Happi.kids nummer 116 maart18 maart
Happi.kids nummer 215 juni17 juni
Happi.kids nummer 324 augustus26 augustus
Happi.kids nummer 416 november18 november

Je ontvangt je welkomstgeschenk binnen 5 werkdagen nadat je betaling is ontvangen.

Het abonneenummer vind je op de adresdrager van je magazine en in de bevestigingsmail die je hebt ontvangen toen je het abonnement afsloot. Het bestaat uit de eerste 7 cijfers.

Je kunt ons ook even bellen 085 – 0293187 of mailen, we zoeken je abonneenummer dan voor je op.

Je nieuwe adres kun je wijzigen via onze klantenservice per mail of telefonisch via 085 – 0293187.

Bel ons even op 085 – 0293187  of stuur ons een mail met je adresgegevens. We sturen het nummer dan alsnog naar je toe.

Wat jammer dat je je abonnement wilt opzeggen. Stuur hiervoor een mail of bel met onze klantenservice:085 – 0293187. We maken het dan direct voor je in orde.

Ja, het abonnement loopt automatisch af. Je hoeft hier dus niets voor te doen

Ja dat kan zeker! Stuur ons een mail met je adresgegevens of bel met onze klantenservice: 085 – 0293187 . We maken het dan direct voor je in orde.

Vragen over de training: Leef met de maan

De omloop van de maan wordt gezien als een natuurlijke cyclus van opbouw, groei, volle bloei, afbouwen en loslaten. Met de training ‘Leef met de maan’ nemen we jou een maand lang mee in de cyclus en maak je kennis met de unieke energieën van de maanfasen. Want als je de stand van de maan betrekt bij je timing, keuzes en daden, zul je merken dat de maankracht je leven kan veranderen.

  • Toegang tot een besloten Instagramaccount mét eigen community en support
  • Dagelijkse maanhoroscoop van huisastroloog Johanna Blok
  • 9 Inspirerende talks van maanexpert Yasmin Boland
  • 4 How to-video’s om je eigen maanrituelen uit te voeren
  • Ruim 10 praktische oefeningen en meditaties
  • Maankalender om uit te printen
  • Leef met de maan-gids met alle belangrijke informatie
  • Je kunt alle stories, video’s en posts één maand lang terugkijken
  • Een set maankaarten (t.w.v. €9.95)

Nadat je bent toegelaten ontvang je dagelijks talks, tips, video’s en inzichten via het besloten Instagramaccount. We starten eerst met drie introductiedagen. Tijdens deze dagen krijg je een korte rondleiding door Instagram en leer je alle basisinformatie over de maan. Vanaf de nieuwe maan zullen we samen de maancylus volgen. Zo delen we rituelen en meditaties waarmee je intuned op de maanenergie en nog veel meer.

Stuur dan een mailtje met jouw betaalgegevens naar training@happinez.nl

Ja dat kan! Stuur ons een mail en onze collega’s van de klantenservice maken je bestelling in orde.

Vraag je factuur op bij onze klantenservice per mail of telefonisch via 085 – 0293187.

Vragen over de training: Werken met kristallen

Je kunt kristallen zien als een tool om met jezelf aan de slag te gaan. Jouw kristal geeft steun en herinnert je steeds aan het thema waaraan je wilt werken. Het meeste resultaat bereik je als je een kristal inzet om je intenties, dromen en doelen kracht bij te zetten – en dat is precies wat je in deze training leert.

  • Videolessen van kristallenexpert én bestsellerauteur Emma Lucy Knowles
  • Toegang tot een besloten Insta-account mét eigen community en support
  • 4 How to-video’s zodat je zelf aan de slag kunt met kristallen
  • Een kristallengids, zodat je altijd het juiste kristal kunt vinden (e-book)
  • Praktische oefeningen met kristal-affirmaties
  • Een kristallenkalender die je helpt afstemmen op de seizoenen en de
  • maanfasenDagelijks stories, post en video’s die je alles leren over kristallen
  • Je kunt alles één maand lang terugkijken
  • Een ‘Soul Medicine’ kristallenset t.w.v. 14,95, , met citrien, rozenkwarts,  amethist en een tijgeroog

Ja dat kan! Stuur ons een mail en onze collega’s van de klantenservice maken je bestelling in orde.

Nadat je bent toegelaten ontvang je 9 dagen lang talks, tips, video’s en inzichten via het besloten Instagramaccount. Je bekijkt de stories, video’s en posts in je eigen Instagramfeed.

Stuur dan een mailtje met jouw betaalgegevens naar training@happinez.nl

Vraag je factuur op bij onze klantenservice per mail of telefonisch via 085 – 0293187.

Vragen over de training: Vergroot je werkgeluk

In de training: Vergroot je werkgeluk ontdek je in 8 lessen hoe je gelukkig(er) kunt zijn in je werk.

De training bestaat uit:

  • 8 lessen op een persoonlijk trainingsplatform
  • video’s met ervaringsdeskundigen
  • audio-oefeningen
  • werkboek Happi@work
  • peacock pyriet kristal

Ja dat kan! Stuur ons een mail en onze collega’s van de klantenservice maken je bestelling in orde.

 

Zodra je je aanmeldt krijg je toegang tot ons exclusieve online trainingsplatform. Je kunt de training overal volgen: op je mobiel, je tablet of pc. Het is een veilige omgeving waarin je zelf in de beslotenheid van je eigen huis (of juist lekker onderweg in de trein) kunt werken aan je zelfontwikkeling wanneer het jou uitkomt.

We hebben 8 gevarieerde lessen ontwikkeld die je in je eigen tempo kunt volgen. Wil je iets langer over een antwoord nadenken? Je kunt het verdiepingsmateriaal tot een jaar na afronden van de training terugvinden.

Onze online training is zo ontwikkeld dat je de lessen zowel alleen als met z’n tweeën kunt volgen. Wil je de training samen met een ander volgen? Jullie kunnen dan elkaars sparringpartner zijn: iemand met wie je terugblikt, dilemma’s verkent, met wie je successen viert of bij wie je je verhaal doet. Door deze ‘reis’ samen te beleven, kan hij of zij je helpen als je vastloopt en je wijzen op je talenten.

Vraag je factuur op bij onze klantenservice per mail of telefonisch via 085 – 0293187.