FAQ

FAQ

Het antwoord op levensvragen vind je hier niet, maar wel antwoorden op de meest gestelde vragen over Happinez. Staat jouw vraag er niet tussen? Onze klantenservice is op werkdagen tussen 08.30 en 17.00 uur bereikbaar op 085-0293187  of stuur ze een mail.

Vragen over onze webshop

De Happinez webshop bezorgt in Nederland en België.

Plaatst je je bestelling voor 22:00 uur ’s avonds, dan geven wij het nog voor middernacht aan de postbezorging mee. Als het goed gaat bezorgen zij je bestelling dan de volgende dag (m.u.v. zondag).

Mocht een artikel niet naar wens zijn dan mag je ons deze binnen 100 kalenderdagen retourneren en terug te sturen. Op de pakbon bij je bestelling staat vermeld welke stappen je moet ondernemen.

Heb je je bestelling met een cadeaukaart betaald? Dan wordt het tegoed weer aangevuld.

Zie voor meer informatie bestellen&retourneren.

Ondanks de hoge kwaliteit van de artikelen die wij in ons assortiment hebben, kan het voorkomen dat je een artikel ontvangt dat niet aan de eisen voldoet. In dat geval bieden wij je graag zo snel mogelijk een passende oplossing. Wanneer een artikel defect is op het moment dat je het ontvangt, kun je dit altijd binnen 100 kalenderdagen na ontvangst, vergezeld van de originele factuur/pakbon, terugsturen.

Zie voor meer informatie bestellen&retourneren.

Dat vinden we natuurlijk heel fijn! Bestel je meer dan 25 stuks van hetzelfde artikel of voor een bedrag boven de € 500,- euro, stuur ons dan je bestelling per mail of geef ons je bestelling telefonisch door via 085 – 0293187. Onze collega’s van de klantenservice laten je dan weten of we je een leuke korting kunnen geven en wanneer we je de bestelling kunnen leveren.

Ja, dat kan. Vul je winkelmand, en vul in het adresformulier je gegevens in. Je kunt direct je bestelling afronden. Je gegevens worden niet bewaard.

Je zult eenmalig de gevraagde gegevens juist moeten invoeren om te registreren. Het voordeel hiervan is dat je slechts eenmaal jouw gegevens hoeft in te voeren: de volgende keer log je in met je e-mailadres en je wachtwoord.

Als er iets fout gaat tijdens het invullen van je gegevens geeft de shop aan waar het fout gaat. Dat kun je dan aanpassen. Als het met behulp van de foutmelding nog niet lukt, neem dan contact op met onze klantenservice via 085 – 0293187.

Je abonneenummer bestaat uit 7 cijfers. Je vindt het nummer op de adresdrager die met elke Happinez wordt meegestuurd. Gebruik je bij een bestelling dezelfde naam en adresgegevens als die waarmee je het abonnement hebt afgesloten, herkennen wij ook dat je abonnee bent.

Ja dat kan! Stuur ons je bestelling per mail. Onze collega’s van de klantenservice laten je dan weten wat de bezorgkosten zijn en wanneer we je je bestelling kunnen leveren. Woon je in België? Dan is het ook mogelijk om online je bestelling plaatsen.

Vragen aan de redactie

Heb je een vraag, suggestie of tip voor de redactie? Geef het ons door per mail of per post naar:

WPG Media
t.a.v. redactie Happinez
Postbus 20
1000 AA Amsterdam

In verband met het grote aantal reacties, voorstellen en tips lukt het ons niet altijd om persoonlijk te reageren. Als we van plan zijn iets met je inzending te doen, hoor je binnen twee weken van ons.

Happinez is een uitgave van WPG Media. We werken met een klein vast team en hebben niet vaak stageplekken. Een actueel overzicht van vacatures vind je hier. Open sollicitaties kunnen we op dit moment helaas niet in behandeling nemen.

WPG Media – Happinez
Postbus 20
1000 AA Amsterdam

Bekijk onze colofonpagina voor een kennismaking met het Happinez team.

Ga naar adverteren voor meer informatie over de advertentiemogelijkheden en tarieven.

De meeste oude nummers zijn nog te bestellen in onze shop. Wil je grote aantallen voor je evenement of een goed doel? Neem dan contact op met onze afdeling marketing.

Nee, het niet toegestaan om afbeeldingen en foto’s van Happinez te gebruiken voor eigen (commerciële) doeleinden.

Dan heb je vast leuk nieuws! Stuur je persbericht per mail aan onze office manager, indien we interesse hebben nemen we contact met je op.

Super dat je zelf bezig bent met het schrijven van verhalen en/of het maken van prachtige beelden. Denk je dat jouw werk past bij Happinez, stuur onze redactie dan een mail.

Eerlijkheid gebiedt wel te zeggen dat we werken met een vast team van journalisten en fotografen. Daarnaast krijgen we dagelijks veel verhalen en reportages binnen. En met 8 edities per jaar hebben we niet vaak ruimte om hier daadwerkelijk ook iets mee te doen. Maar een poging wagen is het altijd waard, want alles wat we binnen krijgen wordt door de redactie bekeken.

Vragen over Happinez abonnementen

In de tabel hieronder kun je zien wanneer je het nieuwe nummer ontvangt:

bij abonnees in de week van in de winkel
Happinez nummer 1 19 januari 20 januari
Happinez nummer 2 2 maart 3 maart
Happinez nummer 3 12 april 14 april
Happinez nummer 4 24 mei 26 mei
Happinez nummer 5 12 juli 14 juli
Happinez nummer 6 30 augustus 1 september
Happinez nummer 7 18 oktober 20 oktober
Happinez nummer 8 29 november 1 december

Je ontvangt je welkomstgeschenk binnen 5 werkdagen nadat je betaling is ontvangen.

Het abonneenummer vind je op de adresdrager van je magazine en in de bevestigingsmail die je hebt ontvangen toen je het abonnement afsloot. Het bestaat uit de eerste 7 cijfers.

Je kunt ons ook even bellen 085 – 0293187 of mailen, we zoeken je abonneenummer dan voor je op.

Je nieuwe adres kun je wijzigen via onze klantenservice per mail of telefonisch via 085 – 0293187.

Bel ons even op 085 – 0293187  of stuur ons een mail met je adresgegevens. We sturen het nummer dan alsnog naar je toe.

Wat jammer dat je je abonnement wilt opzeggen. Stuur hiervoor een mail of bel met onze klantenservice:085 – 0293187. We maken het dan direct voor je in orde.

Ja, het abonnement loopt automatisch af. Je hoeft hier dus niets voor te doen

Ja dat kan zeker! Stuur ons een mail met je adresgegevens of bel met onze klantenservice: 085 – 0293187 . We maken het dan direct voor je in orde.

Vragen over Happinez trainingen

De online trainingen zijn terug te vinden via jouw profiel bij ‘Digitale trainingen’.

 

 

 

Zodra je je aanmeldt krijg je toegang tot het trainingsplatform. Je kunt de online training overal volgen: op je telefoon, tablet of computer.

Op het besloten trainingsplatform staan de lessen die je in je eigen tempo kunt volgen. Het is een veilige omgeving waarin je thuis (of onderweg) kunt werken aan je zelfontwikkeling wanneer het jou uitkomt.

Waarschijnlijk scroll je iedere dag wel even door je Instagram-feed. Hoe makkelijk zou het zijn als je deze schermtijd ook kunt inzetten voor je persoonlijke groei? Met die gedachte ontwikkelden wij de Instagram-trainingen Leef met de Maan en Werken met kristallen.

Als je de Instagram-training Leef met de maan of Werken met kristallen hebt besteld, kun je na de betaling je Instagramnaam doorgeven en een volgverzoek sturen. Nadat je bent toegelaten ontvang je alle dagelijkse talks, tips, video’s en inzichten via het besloten account

De posts verschijnen iedere dag in het Instagram-account maar je kunt ze ook nog rustig terugkijken op een moment dat het voor jou uitkomt. De training is nog een maand na aanschaf toegankelijk.

Ja, dat kan! Stuur ons een mail (happinez.service@weekbladpers.nl) en onze collega’s van de klantenservice maken je bestelling in orde. De voertaal in de training is Nederlands.

Instagram-trainingen zijn na afloop nog 1 maand toegankelijk. Online-trainingen zijn 1 jaar zichtbaar in jouw profiel bij ‘Digitale trainingen’.

Vragen over de Happinez cadeaukaart

De Happinez cadeaukaarten zijn te bestellen via happinez.nl/cadeaukaart

Je kunt een Happinez cadeaukaart kopen vanaf 10,- tot een maximum bedrag van 150,-

Je kunt kiezen voor een kaart per mail (digitale kaart) of voor een kaart per post. De kaart per mail is een PDF die je kunt downloaden. De fysieke kaart heeft de grootte van een bankpasje en is gemaakt van pvc.

Jazeker! In het aankoopproces wordt gevraagd waar je de kaart wil laten bezorgen. Bestel je een digitale kaart, dan kun je de PDF doorsturen naar het gewenste mailadres.

In de webshop van Happinez: happinez.nl/shop. De kaart is twee jaar geldig.

Nee, het restant bedrag blijft op je kaart staan.

Door de gegevens op je kaart in te voeren op onze saldochecker. Deze vind je op happinez.nl/saldocadeaukaart.

Jazeker, het restant bedrag kan dan met iDEAL worden betaald.

Dat klopt. Dit is de partij met wie we samenwerken om deze cadeaukaart aan te kunnen bieden. Zij sturen de kaart naar je op (per mail of per post). Deze partij heeft meer dan 20 jaar ervaring in de wereld van cadeaukaarten.

Ja dat kan. De Happinez shop levert haar producten ook aan klanten in België.

Heb je een item met de Happinez cadeaukaart in de Happinez shop gekocht, maar is deze toch niet naar wens? Dan kun je ‘m aan ons retourneren. Het aankoopbedrag* wordt teruggestort op je Happinez cadeaukaart (en op je bankrekening wanneer je een deel van je bestelling met je bankpas hebt betaald).

Tip: bewaar de kaart daarom even totdat je er zeker van bent dat je niks retourneert.

Het tegoed op de cadeaukaart wordt niet in contanten uitbetaald.

*Het tegoed kan alleen in zijn geheel worden teruggestort op de cadeaukaart. Heb je een deel van je bestelling geretourneerd? Dan krijg je voor geretourneerde bedrag een shoptegoed code van onze klantenservice.

 

Met de Happinez cadeaukaart verras je iedere werknemer, zakenrelatie of klant met een bijzonder en betekenisvol cadeau. De ontvanger kan zelf kiezen uit meer dan 500 items in de Happinez webshop. Daarnaast hebben we in voordelige cadeau pakketten met een luxe product én cadeaukaart. Bestel hier de zakelijke cadeaukaart.