FAQs Archief - Happinez

Vragen

FAQ

Heb je een vraag aan Happinez? Zoek je meer informatie over bestellen in onze shop, het afsluiten van een abonnement of het Happinez Festival? Hiernaast geven we antwoord op de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Dan helpt onze klantenservice je graag verder! Bel ons op werkdagen tussen 08.30 uur en 17.00 uur op 020-5518707 of stuur ons je vraag per mail.

Veelgestelde
vragen

Vragen aan de redactie
  • >

    Hoe neem ik contact op met de redactie?

    Heb je een vraag, suggestie of tip voor de redactie? Geef het ons door per mail of per post naar:

    WPG Media
    t.a.v. redactie Happinez
    Postbus 20
    1000 AA Amsterdam

    In verband met het grote aantal reacties, voorstellen en tips lukt het ons niet altijd om persoonlijk te reageren. Als we van plan zijn iets met je inzending te doen, hoor je binnen twee weken van ons.

  • >

    Hebben jullie vacatures?

    Happinez is een uitgave van WPG Media. We werken met een klein vast team en hebben niet vaak stageplekken. Een actueel overzicht van vacatures vind je hier.  Open sollicitaties kunnen we op dit moment helaas niet in behandeling nemen.

  • >

    Wat is jullie postadres?

    WPG Media – Happinez
    Postbus 20
    1000 AA Amsterdam

  • >

    Wie zijn de makers van Happinez?

    Bekijk onze colofonpagina voor een kennismaking met het Happinez team.

  • >

    Wanneer is het volgende Happinez Festival?

    Het Happinez Festival vindt plaats op 15, 16 en 17 september 2017 op Fort Voordorp in Groenekan. Zien we je daar?

  • >

    Ik wil adverteren in het magazine en/of de website

    Ga naar adverteren voor meer informatie over de advertentiemogelijkheden en tarieven.

  • >

    Hoe kom ik aan oude nummers van Happinez?

    De meeste oude nummers zijn nog te bestellen in onze shop. Wil je grote aantallen voor je evenement of een goed doel? Neem dan contact op met onze afdeling marketing.

  • >

    Kan ik afbeeldingen gebruiken voor eigen doeleinden?

    Nee, het niet toegestaan om afbeeldingen en foto’s van Happinez te gebruiken voor eigen (commerciële) doeleinden.

  • >

    Ik heb een persbericht

    Dan heb je vast leuk nieuws! Stuur je persbericht per mail aan onze office manager, indien we interesse hebben nemen we contact met je op.

  • >

    Ik wil mijn verhaal en/of foto's graag voorleggen aan de redactie

    Super dat je zelf bezig bent met het schrijven van verhalen en/of het maken van prachtige beelden. Denk je dat jouw werk past bij Happinez, stuur onze redactie dan een mail.

    Eerlijkheid gebiedt wel te zeggen dat we werken met een vast team van journalisten en fotografen. Daarnaast krijgen we dagelijks veel verhalen en reportages binnen. En met 8 edities per jaar hebben we niet vaak ruimte om hier daadwerkelijk ook iets mee te doen. Maar een poging wagen is het altijd waard, want alles wat we binnen krijgen wordt door de redactie bekeken.

Vragen over Happinez abonnementen
  • >

    Wanneer ontvang ik het nieuwe nummer?

    In de tabel hieronder kun je zien wanneer het nieuwe nummer in de winkel ligt. Als abonnee krijg je het nummer een paar dagen eerder thuis gestuurd.

    bij abonnees in de winkel en op iPad
    Happinez nummer 1 23 januari 27 januari
    Happinez nummer 2 5 maart 9 maart
    Happinez nummer 3 16 april 20 april
    Happinez nummer 4 28 mei 1 juni
    Happinez nummer 5 16 juli 20 juli
    Happinez nummer 6 3 september 7 september
    Happinez nummer 7 22 oktober 26 oktober
    Happinez nummer 8 3 december 7 december
  • >

    Wanneer ontvang ik mijn welkomstcadeau?

    Je ontvangt je welkomstgeschenk binnen 5 werkdagen nadat je betaling is ontvangen.

  • >

    Ik woon in België en heb een vraag over mijn abonnement

    Als Belgische abonnee kun je contact opnemen met onze klantenservice in Belgie. Zij helpen je graag met je vraag, wijziging of opzegging. Bel met 02 8085523, of stuur een mail.

  • >

    Wat is mijn abonneenummer?

    Het abonneenummer vind je op de adresdrager van je magazine en in de bevestigingsmail die je hebt ontvangen toen je het abonnement afsloot. Het bestaat uit de eerste 7 cijfers. Of, als je in België woont, 2 letters en 6 cijfers.

    Je kunt ons ook even bellen 020 551 8707 of mailen, we zoeken je abonneenummer dan voor je op.

  • >

    Ik ben verhuisd. Waar kan ik mijn nieuwe adres doorgeven?

    Je adres kun je online wijzigen. Log in ( of maak een account aan indien je deze nog niet hebt met je oude adresgegevens) en ga naar mijn adresgegevens wijzigen.

  • >

    Ik heb het laatste nummer niet ontvangen. Wat doe ik nu?

    Bel ons even op 020 551 8707, of stuur ons een mail met je adresgegevens. We sturen het nummer dan alsnog naar je toe.

  • >

    Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

    Wat jammer dat je je abonnement wilt opzeggen! Stuur hiervoor een mail of bel met onze klantenservice: 020 551 8707. We maken het dan direct voor je in orde

  • >

    Ik heb een abonnement cadeau gegeven, stopt deze automatisch?

    Ja, het abonnement loopt automatisch af. Je hoeft hier dus niets voor te doen

  • >

    Ik woon in het buitenland. Kan ik mij abonneren?

    Ja dat kan zeker! Stuur ons een mail met je adresgegevens of bel met onze klantenservice: +31 20 551 8707. We maken het dan direct voor je in orde.

Vragen over bestellen in de webshop
  • >

    Levertijd: Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

    Plaatst je je bestelling voor 23.00 uur ’s avonds, dan geven wij het nog voor middernacht aan de leverancier mee. Als het goed gaat bezorgen zij je bestelling dan de volgende dag (m.u.v. zondag).

  • >

    Retourneren: Het door mij bestelde artikel is niet naar wens

    Mocht een artikel niet naar wens zijn dan mag je ons deze binnen veertien kalenderdagen retourneren en terug te sturen. Op de pakbon bij je bestelling staat vermeld welke stappen je moet ondernemen.

    Zie voor meer informatie bestellen&retourneren

  • >

    Garantie: Een artikel is beschadigd geleverd of voldoet niet aan de kwaliteitseisen

    Ondanks de hoge kwaliteit van de artikelen die wij in ons assortiment hebben, kan het voorkomen dat je een artikel ontvangt dat niet aan de eisen voldoet. In dat geval bieden wij je graag zo snel mogelijk een passende oplossing. Wanneer een artikel defect is op het moment dat je het ontvangt, kun je dit altijd binnen 14 kalenderdagen na ontvangst, vergezeld van de originele factuur/pakbon, terugsturen.

    Zie voor meer informatie bestellen&retourneren

  • >

    Ik wil een bulkbestelling plaatsen

    Dat vinden we natuurlijk heel fijn! Bestel je meer dan 25 stuks van hetzelfde artikel of voor een bedrag boven de € 500,- euro, stuur ons dan je bestelling per mail of geef ons je bestelling telefonisch door via 020 5518707. Onze collega’s van de klantenservice laten je dan weten of we je een leuke korting kunnen geven en wanneer we je de bestelling kunnen leveren.

  • >

    Kan ik ook bestellen zonder te registreren?

    Ja, dat kan. Vul je winkelmand, en vul in het adresformulier je gegevens in. Je kunt direct je bestelling afronden. Je gegevens worden niet bewaard.

  • >

    Ik heb problemen tijdens het registreren

    Je zult eenmalig de gevraagde gegevens juist moeten invoeren om te registreren. Het voordeel hiervan is dat je slechts eenmaal jouw gegevens hoeft in te voeren: de volgende keer log je in met je e-mailadres en je wachtwoord.

    Als er iets fout gaat tijdens het invullen van je gegevens geeft de shop aan waar het fout gaat. Dat kun je dan aanpassen. Als het met behulp van de foutmelding nog niet lukt, neem dan contact op met onze klantenservice via 020 5518707.

  • >

    Wat is mijn abonneenummer?

    Je abonneenummer bestaat uit 7 cijfers. Je vindt het nummer op de adresdrager die met elke Happinez wordt meegestuurd. Gebruik je bij een bestelling dezelfde naam en adresgegevens als die waarmee je het abonnement hebt afgesloten, herkennen wij ook dat je abonnee bent. De korting wordt dan tijdens het betalen automatisch in mindering gebracht op het totaalbedrag van je bestelling.

  • >

    Ik woon in het buitenland. Kan ik ook bestellen?

    Ja dat kan! Stuur ons je bestelling per mail. Onze collega’s van de klantenservice laten je dan weten wat de bezorgkosten zijn en wanneer we je je bestelling kunnen leveren.