Je hebt liedjes die van vrolijkheid bijna uit hun voegen barsten. Muziek waar je blij van wordt, die je voeten op de grond doen tappen en waarbij je je moet inhouden om niet uit volle borst mee te gaan zingen. Die liedjes wil de Verenigde Naties gebruiken om verbondenheid te voelen met elkaar. Om mee te doen aan de campagne, deel je simpelweg een liedje waar jij vrolijk van wordt.
Door middel van de universele taal van muziek kunnen we ons verbonden voelen met iedereen die lijdt aan armoede, schending van mensenrechten, humanitaire crisis en de effecten van klimaatverandering en milieuvervuiling.
Ambassadeurs van de campagne kozen hun favoriete blije deuntjes al uit: zo wordt James Blunt vrolijk van We Are Young van Fun, kan Michael Douglas zijn glimlach niet onderdrukken als hij naar Zip-a-Dee-Doo-Dah van James Baskett luistert en droomt Charlize Theron weg bij Every Teardrop is a Waterfall van Coldplay.
Bij Happinez hebben we rondvraag gedaan op de redactie, en dit zijn liedjes waar wij intens gelukkig van worden: