Terug naar overzicht

Ram, breng je inner warrior tot bedaren in september

Categorie
Tekst
Johanna Blok
Ram, breng je inner warrior tot bedaren in september

Met een duwtje in de rug van Mars heb je eigenlijk geen enkele aansporing nodig om in beweging te komen. Maar pas op dat je niet te hard van stapel loopt, Ram.

Geef extra aandacht aan het inbouwen van rustdagen. Er bestaat zoiets als teveel trainen en dan kun je gevoeliger zijn voor blessures. Of je bent uiteindelijk zo moe dat van bewegen helemaal niets meer komt. Gebruik je rustdagen om aan het innerlijke stuk van je fitheid te werken. Door meditaties te doen bijvoorbeeld, waarin je visualiseert dat je sterker of sneller wordt. Zo kun je trainen vanaf de bank of de luie stoel en werk je toch aan je conditie, terwijl je hart, spieren en longen de tijd krijgen om te herstellen.

Manifesteer kalmerende voeding

Wat voeding betreft is het belangrijk dat je producten mijdt die jou in een overdrive brengen, zoals energydrinks, suiker, koffie en cola. Zelfs groene thee en chocolade kan nu teveel zijn. Kies vaker voor producten die de inner warrior een beetje tot bedaren brengen. Zuivel en bananen hebben bijvoorbeeld een enigszins kalmerende invloed. Wat helpt om lekker te slapen is ’s avonds bij het eten een kleine portie magnesiumrijke producten te nemen, zoals noten.

Meer Happinez?

Door anderen gelezen